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Uploaded by Eye del Cul (sovietskayarodina@gmail.com)
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Advanced engine needed : None. Compatible with classical Doom.
Primary purpose : Single Player / Cooperative.
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Title : EXTREME
File : EXTREME.WAD
Author : Juan -MOD-
E-mail : juan13amr@mixmail.com
Web address : None
Description : A big level that recreates a mansion, with plenty
of rooms to explore.
Additional
Credits to : Some graphics and music came from some mega-wad
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* Play Information *
Game (Doom / Doom2...) : Doom 2.
Episode / Level : MAP01.
Singleplayer : Yes
Cooperative : Yes
Deathmatch : Yes, but access to the interior rooms must
be restricted, otherwise is nearly impos-
sible find the other players.
Difficulty settings : Yes
New sounds : No
New graphics : Yes
New music : Yes
Demos replaced : No
* Construction *
Base : New level from scratch
Editors used : DETH 2.6
Build time : Several weeks in the summer of 1996. Small
fixes with DETH 4.24 and BSP 5.0 before the
map tournament, to correct some problems
with the nodes.
Known bugs : None.
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* Copyright / Permissions *
????
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* Notes
To play this level is recommended some source-port with software render
compatible with the original Doom (Zdoom, Boom, Prboom). In others is
perfectly playable, but with occasional glitches.
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| ORIGINAL TEXT (Spanish) |
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3er GRAN TORNEO DE MAPAS DE CABRO
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Titulo : EXTREME
Archivo : EXTREME.WAD
Autor : Juan-MOD-
Email : juan13amr@mixmail.com
Descripcion : Un nivel bastante grande que recrea una mansion con
numerosisimas salas a explorar.
Creditos adicionales : algunos graficos y musica de algun mega-wad.
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* Informacion *
Juego (Doom / Doom2) : Doom 2
Episodio y nivel # : Map 01
Un jugador : Si
Cooperativo 2-4 : Si
Deathmatch 2-4 : Si, pero se debe restringir el acceso a las
habitaciones del interior ya que sino es
casi imposible encontrarse.
Niveles de dificultad : Si
Sonidos nuevos : No
Graficos nuevos : Si
Musica nueva : Si
Demos nuevas : No
* Construccion *
Base : Nivel completamente nuevo.
Editor utilizado : DETH 2.6.
tiempo de construccion : Varias semanas en el verano de 1996. Pequeños
retoques con el DETH 4.24 y BSP 5.0, antes de
presentarlo al torneo, para resolver algunos
problemas que habia con los nodos.
Bugs : ninguno.
* Observaciones finales *
Desde que hice el mapa han surgido multitud de ports no-oficiales
del Doom. Por lo que he podido observar, este nivel se ve correctamente
solo con el DooM 2 y Final Doom ya que hay ciertos efectos visuales
que aprovechan ciertos fallos del Doom 2 original y que en los nuevos no
salen como yo esperaba aunque el juego es completamente jugable.
Si alguien tiene alguna duda que contacte conmigo.
(c) Juan-MOD-