Text File
** CABRO'S MAP TOURNAMENT (2003) **
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Archive Maintainer : -
Update to : -
Advanced engine needed : None.
Primary purpose : Single Player
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Title : Deimos Lunar
File Name : Deimos lunar.wad (uploader's note: renamed to dm_lunar.wad
for the gamers.org archive)
Author : Diana M.
E-mail : dianameono@hotmail.com
Description : Zombies, demons and other enemies attacked a base in Deimos.
Additional
credits to : To my friend, Ana Roldán, who gave ideas for the textures
and collaborated with playtesting.
Other files by
the author : Mapa 15
Tarde Eterna
Biblioteca Nacional
In The Wolfenstein Castle... Again
Revolución
MKDoom
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* Play Information *
Game (Doom / Doom2...) : DooM2.
Episode / Level : MAP01
Singleplayer : Yes
Cooperative : No
Deathmatch : No
Difficulty settings : Yes
New Sounds : No
New Graphics : Yes, the sky texture. The idea came from Duke Nukem
3D, although it does not look as good as I hoped
(Paint as graphic editing tool doesn't help much...)
New Music : Yes, from a megawad.
Demos replaced : None
* Construction *
Base : New level from scratch (I like to play other maps to take
ideas, but my levels are all original).
Editor(s) used : Wadauthor v1.30
Build time : Two months (I haven't an experience as big as yours, buddies).
Known bugs : None, although the map looks better in a source-port, like
Zdoom. But I must say that the map was designed for the
original Doom, in agreement with the tournament's rules.
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* Copyright / Permissions *
Authors MAY use this map as a base to build additional levels.
You MAY distribute this WAD, provided you include this
file, with no modifications. You may distribute this file(s) in
any electronic format (BBS, Diskette, CD, etc) as long as you
include this file intact.
Original text (in spanish)
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Torneo de Mapas de Cabro
2003
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Titulo : Deimos Lunar
Archivo : Deimos Lunar.wad
Autor : Diana M.
Email : dianameono@hotmail.com
Descripcion : Demonios, sombies y demás enemigos
atacan en una base lunar en Deimos.
Creditos adicionales : A mi amiga, Ana Roldán, quien me sugirió
ideas para las texturas y me ayudó a
chekar el mapa. XD!
Otros Mapas míos : Mapa 15
Tarde Eterna
Biblioteca Nacional
In The Wolfstein Castle...Again
Revolución
Mods : MKDoom
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* Informacion *
Juego (Doom / Doom2) : Doom2
Episodio y nivel # : EP #1 Map #1
Un jugador : Si
Cooperativo 2-4 : no
Deathmatch 2-4 : no
Niveles de dificultad : Si
Sonidos nuevos : No
Graficos nuevos : Si, la textura del cielo, la idea la tomé
del Duke Nuken 3d, aunque no quedó tan chiva
como esperaba ( el paint,como programa gráfico,
no ayuda mucho que digamos....)
Musica nueva : Si, como aún no se utilizar dehacked, tome
la música de un pack de wads.
Demos nuevas : No
* Construccion *
Base : Nivel Nuevo (Me gusta mirar varios mapas, ya sea
del Doom2 o bajados de alguna web para tomar
ciertas ideas pero en si el nivel siempre es
original).
Editor utilizado : WadAuthor v1.30
tiempo de construccion : Dos meses. (mi experiencia no es tan grande
como la vuestra, chicos).
Bugs : Ninguno, aunque si he notado que las texturas
se ven mejor con algún Source Port, como ZDoom.
Sin embargo, aclaro que el mapa no es para un
Source Port, ya que no lo permiten las reglas
del torneo. :D
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* Copyright/Permisos*
Pueden distribuir este mapa de la forma que gusten, mas bien ojalá y así sea,
lo único que pido es que respeten mis derechos de autora, adjuntando siempre
este documento.Tambien lo pueden usar como base para nuevos wads.
(c) Diana M.
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