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Nongrato 1024
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Advanced engine needed : Boom, G/ZDoom Checked
Primary purpose : Single Player
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Title : Nongrato 1024
Filename : Ng1024.wad
Release date : 07 May of 2010
Author : Ivano Lich
Email Address : pmcd_ivano@hotmail.com
Other Files By Author : Divers
Description : Classic base futuristic, with gray and green textures in 1024 x 1024
with a dose of enemies
Additional Credits to : was for 9no Tournament of maps Doom/Doom 2 ,so
For those who participated at least
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* What is included *
New levels : 1
Sounds : No
Music : yes is Descent - Lvl 6
Graphics : Yes Sky Only
Dehacked/BEX Patch : NO
Other : No
* Play Information *
Game : DOOM2 (with Boom,G/Zdoom ports, see "Tested With")
Map # : Map01
Single Player : Designed for
Cooperative 2-4 Player : No
Deathmatch 2-4 Player : No
Difficulty Settings : (No)
* Construction *
Base : New from scratch
Build Time : 1 month Aproximate
Editor(s) used : Doombuilder 2, XWE and Photoshop Cs2
Known Bugs : NONE
May Not Run With : Doom 2 Clasic
Tested With : PrBoom, GlBoom, GZdoom and Zdoom
* Notes From the author *
- Check the automap to discover several things
- The map is "something" Difficult and alternate weapons for different occasions
- At least this time, I think i take advantage the space for one 1024 map
- And I'm enough confident that ammunition, weapons and life (and foes) Are Fine placed
* Copyright / Permissions *
Just tell me if you put the map in a page web and DONT Plagiarism
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** 9no Torneo de mapas de Doom/Doom 2 **
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Título : Nongrato 1024
Archivo s : Ng1024.wad
Ng1024.txt
Autor : Ivano Lich
Dirección e-mail : pmcd_ivano@hotmail.com
Descripción : Clasica base futurista con texturas grises y verdes en 1024 x 1024
Para variar con una dosis de enemigos
Créditos a : A los que al menos, van a competir en el Torneo
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* Información *
Juego (DOOM, DOOM2...) : Doom2
Episodio / nivel : MAP01
Un jugador : Sí
Niveles dificultad : No
Música nueva : Descent I
Gráficos nuevos : El cielo
Ports usados y funcionales : Pr/GlBoom, Zdoom, Gzdoom
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* Construcción *
Base : Una pequeña fraccion del pausado mapa para el Torneo de Boom
Editores usados : Doombuilder 2, XWE y Photoshop CS2
Tiempo construcción : Desde el 19 de Abril, Hasta el 7 de Mayo
Bugs conocidos : Varios HOMs por ahy, y creo que nomas
Notas Del autor...
- Chequen el automap para descubrir varias cosas
- No se confien, el mapa lo hice "algo" Dificil y alternen armas para diferentes ocaciones
- Almenos creo que esta vez si aprobeche el espacio para un 1024
- Y estoy lo suficientemente seguro de que reparti bien la municion, armas y vida (y enemigos)
* Copyright / Permissions *
Por el momento este mapa solo sera del torneo
hasta que termine el torneo modificare este texto y subirlo a Doomworld
asi que si alguno se les ocurre rolar por ahi el mapa pues bueno... Anyway